Neriboti e-paštai

Pašto dėžučių skaičius nėra ribojamas.

Mysql,PHP

PHP programavimo kalba. MySQL arba MariaDB duomenų bazė

Duomenų kopijos

Kas diena daromos atsarginės duomenų kopijos

Neriboti subdomenai

Neribotas subdomenų kiekis

Vieta serveryje svetainei 1GB
Vieta serveryje El-paštams 5GB
Pašto dėžučių skaičius neribotas

Daugiau kainų

Domenų kainos

Keletos domenų registravimo kainos


Esame akredituoti registratoriai domenų .lt zonoje. Kainos nurodytos be PVM.



Taip pat registruojame pasaulinius ICANN (The Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) palaikomus standartinius ir naujai sukurtus domenus. Kainos nurodytos be PVM.

Domenas Registracijos kaina Terminas
.lt 9.00 1 metams
.eu 9.00 1 metams
.com 14.00 1 metams
.net 14.00 1 metams
.org 10.00 1 metams
.co.uk 12.00 1 metams

SSL Sertifikatai

SSL-sertifikatas - tai specialus "skaitmeninis pasas", kuris patvirtina svetainės autentiškumą ir koduoja informaciją, siunčiamą į serverį, naudojant SSL technologiją (Secure Socket Layer). SSL-sertifikatas leidžia išvesti spyna naršyklės adreso eilutėje ir aktyvuoti HTTPS protokolą, kuris užtikrina saugų vartotojo susijungimą su interneto serveriu.

..

Comodo ssl sertifikatai

Comodo yra aukštos saugumo klasės sertifikatai, siūlantys išskirtines technines galimybes ir platų pasirinkimą.


Standart SSL


Kaina metam nuo 14.00

256 bitų šifravimas
Vienam domenui


Wilcard SSL


Kaina metam nuo 79.00

256 bitų šifravimas
Vienam domenui su subdomenais

IMAP pašto vartotojų

82% 82%

POP pašto vartotojų

18% 18%

Naudojasi Webmail

35% 35%

Naudojasi saugiu SSL prisijungimu

25% 25%

Paslaugos

Paslaugos kurias galime suteikti

El. paštas

Elektroninių pašto dėžučių laikymas, administravimas, konfigūravimas

WWW Puslapiai

Internetinių puslapių laikymas administravimas, perkėlimas.

Domenai

Domenų registravimas, administravimas perkėlimas.

SSL sertifikatai

SSL sertifikatų pardavimas, konfigūravimas

Nuotolinė pagalba

Užsakytas paslaugas galite valdyti savarankiškai. Jei norite daugelį darbų galime atlikti už Jus.

Puslapių kūrimas

Programuojame puslapius pagal klientų individualius norus.

Kainos

Mūsų paslaugų keletas pasiūlymų

A planas

5.00
per mėnesį
  • -
  • 5 GB El-paštams
  • Subdomenai neribojami
  • Pašto dežutės neribojamos
  • Atsarginės kopijos kas savaitę

B Planas

5.50
per mėnesį
  • 1 GB Puslapiam
  • 5 GB El-paštams
  • Subdomenai neribojami
  • Pašto dežutės neribojamos
  • Atsarginės kopijos kas savaitę

C Planas

7.00
per mėnesį
  • 2 GB Puslapiam
  • 10 GB El-paštams
  • Subdomenai neribojami
  • Pašto dežutės neribojamos
  • Atsarginės kopijos kas savaitę

D Planas

10.00
per mėnesį
  • 2 GB Puslapiam
  • 25 GB El-paštams
  • Subdomenai neribojami
  • Pašto dežutės neribojamos
  • Atsarginės kopijos kas savaitę

E planas

15.00
per mėnesį
  • 2 GB Puslapiam
  • 50 GB El-paštams
  • Subdomenai neribojami
  • Pašto dežutės neribojamos
  • Atsarginės kopijos kas savaitę

F planas

25.00
per mėnesį
  • 2 GB Puslapiam
  • 100 GB El-paštams
  • Subdomenai neribojami
  • Pašto dežutės neribojamos
  • Atsarginės kopijos kas savaitę

DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

Paprasčiausias būdas susisiekti su mumis ir parašyti kokių paslaugų norite. Mes viską padarysime už jus.
Valdymo aplinką galite pasiekti čia:
Valdyti domenus: http://ns1.pikselis.lt
Valdyti paštus: https://mail.pikselis.lt/admin

Papildoma pagalba

Užsakytas paslaugas galite valdyti savarankiškai 24 valandas per parą. Jei norite daugelį darbų galime atlikti už Jus.

Domenų administravimas - 2.00 € metams už domeną.
El. pašto administravimas - 12,00 €/mėn. (minimali užsakymo trukmė 1 metai)
El. pašto administravimas valandinis - 40 € valanda (minimali suma 1 valanda).

Domenų administravimas
A, CNAME, MX, TXT įrašai, perdaresavimai, užsakovo keitimai. Jei šie žodžiai skamba nepatraukliai, patikėkite šiuos darbus mums. Atsiųsite mums užklausimą, mes jį įvykdysime, jei reikės su Jumis susieksime telefonu.
Paslaugos kaina: 2.00 € už domeną.

El. pašto administravimas
Nuotoliniu būdu prisijungsime prie Jūsų kompiuterio, ir sukonfigūruosime el. pašto dėžutes pašto programoje (Outlook, Outlook express ar kita). Išsiaiškinsime pašto veikimo sutrikimus, pavyzdžiui negaunate laiškų, adresatai negauna laiškų.
Paslaugos kaina: 12.00 €/mėn.
Pastaba: Faktinis darbo laikas negali viršyti 1 valandą per mėnesį, to pakanka 90 % mūsų klientų. Esant didesniam poreikiui pateiksime asmeninį pasiūlymą. Kainos nurodytos be PVM.
Webmailą pasiekti galima adresu: https://mail.pikselis.lt/
El. pašto kliento parametro nustatymai:
1. Įvedate savo el. pašto pilną adresą pvz. pastas@webserveriai.lt.
2. Įvedate slaptažodį.
3. Pasirenkate POP3 ar IMAP.
4. Įvedate gavimo (incoming) el. pašto serverį:
   Be SSL mail.pikselis.lt (POP3 portas 110, IMAP portas 143).
   Su SSL mail.pikselis.lt (POP3 portas 995 IMAP portas 993).
5. Sukonfigūruojate išsiuntimo (outgoing) el. pašto serverį SMTP:
   Be SSL mail.pikselis.lt portas 25.
   Su SSL mail.pikselis.lt portas 465.

Remoneduojame naudoti vardą mail.pikselis.lt nes šiam domenui yra įdiegtas sertifikatas.
"Outlook" nepageidaujamų laiškų filtras (dar vadinamas nepageidaujamų laiškų filtru) įvertina kiekvieną gautą laišką, kad nustatytų galimą nepageidaujamų laiškų kiekį. Jis nagrinėja tokius dalykus, kaip išsiuntimo laikas, paleidžiamieji žodžiai, kūno turinys, saugių siuntėjų sąrašas ir kt. Jei jis aptinka pakankamai šlamšto signalų jūsų el. laiške, jis siunčia laišką į "Outlook" šlamšto aplanką.

Kaip praeiti pro "Outlook" nepageidaujamų laiškų filtrą

Į el. pašto kampaniją galite įtraukti daug bendrų ir keletą konkrečiai "Outlook" programai būdingų veiksmų, kad apsaugotumėte savo el. laiškus nuo patekimo į šlamšto aplanką. Sužinokime apie jas.
Nenaudokite šlamštą sukeliančių žodžių
"Loterija", "Džekpotas", "Lošimas" - tai keli žodžiai, dėl kurių greičiausiai pateksite į "Outlook" nepageidaujamų laiškų aplanką. Atlikau bandymą, kai į "Outlook" el. pašto dėžutę išsiunčiau laišką su temos eilute "Jūs laimėjote loterijoje lošimą".
Spėkite, kur jis nusileido? Į nepageidaujamų laiškų aplanką.
Taigi, kai tik įmanoma, turėtumėte vengti naudoti trigerinius žodžius.
Paprašykite naudotojų įtraukti jus į savo kontaktų sąrašą, saugių siuntėjų sąrašą
Daugelis el. pašto klientų, įskaitant "Outlook", jūsų el. laiškus traktuos kaip "mažiau nepageidaujamus", jei naudotojai pridės jūsų el. laišką prie savo kontaktų sąrašo. Kai naudotojams rūpi, kad jie jus pridėtų prie savo kontaktų, tai reiškia, kad esate jiems svarbūs.
Tai aiškus ženklas, kad naudotojai yra suinteresuoti gauti jūsų el. laiškus, o "Outlook" nepageidaujamų laiškų filtras jūsų el. laiškus patalpins į pašto dėžutę, o ne į šlamštą.
Sužinokite, kaip įtraukti el. laiškus į "Outlook" kontaktus.
Kitas dalykas, kurį galite padaryti, - paprašyti naudotojų įtraukti jūsų el. pašto adresą į saugių siuntėjų sąrašą. Pasak "Microsoft", saugių siuntėjų sąraše esantys el. laiškai ar domenai niekada nelaikomi nepageidaujamais laiškais, nepriklausomai nuo laiško turinio. Taigi, jei būsite įtraukti į šį sąrašą, galite būti tikri, kad dauguma jūsų el. laiškų bus pristatyti į naudotojų pašto dėžutes.
Paprašykite naudotojų pažymėti jūsų el. laišką kaip "Ne šiukšlės", jei jis patenka į jų nepageidaujamų laiškų aplanką
Jūsų el. laiškai gali atsidurti "Outlook" nepageidaujamų laiškų aplanke net ir tada, kai naudotojas įtraukė jus į savo kontaktų sąrašą. Norėdami išspręsti šią problemą, galite paprašyti naudotojų retkarčiais patikrinti savo nepageidaujamo el. pašto aplanką ir, jei jame randa jūsų el. laiškų, paprašyti jų pažymėti jus kaip "Ne šiukšles".
Tai bus "Outlook" signalas, kad jų filtrai per klaidą įtraukė jūsų el. laiškus į nepageidaujamų laiškų aplanką. Dėl to "Outlook" mažiau tikėtina, kad ateityje jūsų el. laiškus dės į nepageidaujamų laiškų aplanką.
Siųskite atitinkamą turinį naudotojams
Nieko nėra labiau varginančio nei gauti tonas nereikšmingų el. laiškų į ir taip perpildytą pašto dėžutę. Žmonės retai atidaro nereikšmingus laiškus, o ne svarbius, aktualius laiškus. Jei ir toliau siųsite nereikšmingą turinį ir užgriozdinsite jų pašto dėžutę, jie pažymės jus kaip šlamštą.
Taigi įsitikinkite, kad orientuojatės į tinkamą auditoriją ir siunčiate jiems turinį, kuris juos domina ir kurį jie nori gauti. Naudotojų netgi galite paklausti, kokio tipo turinį jie nori gauti, naudodami pageidavimų centrus, atlikdami apklausas ir pan. Taip elgdamiesi užtikrinsite, kad siunčiate atitinkamą turinį, todėl mažiau tikėtina, kad būsite pažymėti kaip šlamštas.
Apibendrinimas
Galite naudoti daugybę įvairių strategijų, pavyzdžiui, prašyti naudotojų, kad apsaugotų jūsų el. laiškus nuo nepageidaujamų laiškų, siųsti gerą turinį, palaikyti gerą domeno reputaciją ir t. t. Tačiau galiausiai svarbiausia yra jūsų ketinimai.
Ar iš tikrųjų norite padėti savo naudotojams suteikdami jiems tai, ko jie nori? Ar tik norėsite jiems siųsti šlamštą į pašto dėžutę, tikėdamiesi gauti keletą pardavimų? Jei pasirinkote pirmąjį variantą, jau esate teisingame kelyje. Taigi taikydami šias strategijas ir atsižvelgdami į naudotojų poreikius padėsite tvirtą pagrindą savo el. pašto rinkodaros kampanijai.
Domeno reputacija - tai jūsų prekės ženklo domeno būklė. Kas nustato jūsų domeno reputaciją? Interneto paslaugų teikėjai ir pašto dėžučių teikėjai. Tarp žinomų interneto paslaugų teikėjų "Gmail" turi "Google Postmaster", kuri stebi domeno ir IP reputaciją, o "Hotmail" turi SNDS, kuri stebi IP reputaciją.

Ką reiškia tikrinti savo domeno reputaciją?

Tikrinti domeno reputaciją reiškia nustatyti, kaip gerai atsiduriate gavėjo pašto dėžutėje. Jūsų domeno reputacijos rezultatas bus aukštesnis, jei jūsų el. pašto turinys bus kokybiškas ir tinkamas. Aukštos kokybės el. laiškai arba aktualus turinys - tai el. laiškai, į kuriuos gavėjai dažnai įsitraukia.

Kaip patikrinti domeno reputaciją?

Internete yra daug nemokamų išteklių, kuriuose galite patikrinti savo domeno reputaciją. Tačiau domeno reputaciją stebi tik "Google". Vienas iš žymiausių domeno reputacijos įrankių yra "Google Postmaster". Ji yra pagrindinis daugelio siuntėjų gavėjas. Ši domeno reputacijos priemonė pateikia jums "Google" reputacijos įvertinimą. Šis įvertinimas leidžia sužinoti jūsų pristatymo informaciją gavėjams, kurie naudojasi "Gmail".
Atkreipkite dėmesį, kad jūsų siuntėjo domeno reputacija matoma tik tuo atveju, jei siuntėjo domene pasirašote DKIM.
Veiksniai, nuo kurių priklauso domeno reputacija
Šeši pagrindiniai veiksniai, kurie turi įtakos domeno reputacijai, yra šie:
1. Juodojo sąrašo sudarymas
Interneto paslaugų teikėjai ir pašto dėžučių teikėjai sudaro elektroninio pašto juoduosius sąrašus, kad užkirstų kelią nepageidaujamų laiškų.
2. Spam spąstai
Šlamšto gaudyklės - tai netikri el. pašto adresai, randami paslėptose interneto vietose, kurias valdo juodųjų sąrašų tarnybos. Turėtumėte būti atsargūs siųsdami el. laiškus į nepageidaujamų laiškų gaudykles, nes tai gali labai apsunkinti jūsų el. pašto pristatymo galimybes.
Be to, nepageidaujamų laiškų gaudykles sunku nustatyti, palyginti su atmetimo rodikliais ir nepageidaujamų laiškų skundais, be to, jos neatsako į el. laiškus ir neprisiregistruoja į adresatų sąrašus.
3. Prasta el. pašto siuntimo praktika
Jūsų el. laiškų siuntimo laikas, dažnumas ir aktualūs dalykai pašto dėžučių teikėjams. Jei siunčiate nereikšmingus, prastos kokybės nereikšmingus el. laiškus, tikėtina, kad interneto paslaugų teikėjai jūsų el. paštą įtrauks į šlamštą, o tai turės įtakos jūsų domeno reputacijai.
4. Prastas įsitraukimas į el. paštą
Viena iš pagrindinių domeno reputacijos prastėjimo priežasčių - prastas įsitraukimas į el. paštą. Didelis prenumeratos atsisakymo ir prastas atidarytų laiškų skaičius dėl prastos el. pašto kokybės gali lemti prastą el. pašto įsitraukimą ir savo ruožtu blogą domeno reputaciją.
5. Tūrinio nuoseklumas
Teisėti rinkodaros specialistai didina savo abonentų bazę, nes verslas auga. Taigi laikui bėgant dažniau dalijamasi daugiau el. laiškų. Taigi domeno reputacija labai priklauso nuo siunčiamų el. laiškų nuoseklumo ir apimties.
Jei dažnai siunčiate el. laiškus, tai turės įtakos jūsų domeno reputacijai. Kad to išvengtumėte, turėtumėte rasti tinkamą el. laiškų dažnumo laiką. Tai galite padaryti nustatydami savo el. laiškų siuntimo kadenciją.
6. Domeno amžius
Jūsų domeno egzistavimo trukmė yra jo amžius. Antispaminiai filtrai tikrina domeno amžių. Todėl turite įšildyti savo domeną, t. y. naudoti jį bent tris mėnesius, siųsdami šaltus el. laiškus savo duomenų bazei, kad sukurtumėte gerą siuntėjo reputaciją.

Veiksmai domeno reputacijai pagerinti

Norėdami pagerinti domeno reputaciją, pabandykite atlikti šiuos veiksmus:
Užtikrinkite, kad būtų taikomi visi autentiškumo patvirtinimo būdai.
Išbandykite dvigubą prisijungimą arba patvirtinimus, kai į savo duomenų bazę įtraukiate prenumeratorius.
Venkite temos eilutėje naudoti nepageidaujamus žodžius.
Reguliariai valykite savo el. pašto sąrašus.
Venkite patekti į juoduosius sąrašus arba nuolat tikrinkite, ar jūsų domenas nėra įtrauktas į juoduosius sąrašus.
Užtikrinkite tinkamą el. laiškų siuntimo dažnumą ir laiką.
Įšildykite savo domeną nuolat siųsdami duomenų bazės el. laiškus.
Reguliariai peržiūrėkite ir stebėkite savo DNS įrašus. Tai padės suprasti, ar viskas techniškai sukonfigūruota ir ar jūsų el. pašto pristatymas vyksta tinkamai.
Kodėl turėtumėte patikrinti savo domeno reputaciją?
Stebėdami savo IP ir domeno reputaciją, galėsite lengviau pasiekti kliento pašto serverį. Tačiau jei jūsų verslas priklauso nuo skaitmeninės rinkodaros, pardavimų ar informavimo, turite skirti ypatingą dėmesį savo domeno reputacijai. Kaip bebūtų, domeno reputacija visada yra pirmasis domino kaladėlių luitas, kuris nukrenta prieš sugriūnant visam jūsų skaitmeniniam buvimui. O kai jūsų domeno reputacija bus žema, reikės daug pastangų ir žinių, kad visa ta reputacija vėl būtų atkurta.
Pagrindinės išvados
Tinkamai užtikrinti el. pašto pristatomumą nėra lengva užduotis, tačiau ji pasiekiama. Vienas iš paprastų būdų tai užtikrinti - turėti gerą domeno reputaciją. Naudokitės domeno reputacijos tikrinimo priemonėmis, kad galėtumėte stebėti, kaip gerai jūsų domenas atsiliepia internete.
El. laiškų pristatomumas ir puiki domeno reputacija reiškia, kad imatės geriausios praktikos ir gaunate konversijų, uždirbate pinigų ir generuojate daugiau potencialių klientų.
Autentiškumo nustatymas yra neatsiejama mūsų kasdienio gyvenimo dalis. Įeinate į savo biurą, perforatorius patvirtina jūsų tapatybę, įlipate į lėktuvą ar traukinį tik patvirtinę savo tapatybę!
Senais laikais siunčiami laiškai turėjo antspaudą, kuris patvirtindavo laiško turinio autentiškumą ir rodydavo, kad laiškas nebuvo suklastotas.
Panašiai autentiškumo patvirtinimo būdai naudojami ir elektroniniuose laiškuose. Tačiau norėdami suprasti, kaip veikia el. pašto autentiškumo patvirtinimas, turime pradėti nuo 2000-ųjų metų pradžios. Tais laikais nepageidaujami laiškai buvo siunčiami iš žinomų IP adresų. Todėl nepageidaujamų laiškų filtrai buvo paprasčiausiai grindžiami taisyklėmis: Jei laiškai buvo siunčiami iš juodajame sąraše esančių IP adresų, jie būdavo filtruojami.
Tačiau kovos su šlamštu ir šlamšto problema visada buvo katės ir pelės žaidimas. Spameriai rado būdų, kaip nepaisyti taisyklėmis pagrįstų filtrų dėsnių. Prieš kiekvieną naują šiukšlintojų bandymą kovos su šiukšlėmis institucijos pasitelkdavo naują autentiškumo nustatymo būdą! Todėl buvo sukurti keli autentiškumo nustatymo būdai.
Aptarkime šiuos autentiškumo patvirtinimo būdus išsamiai:

SPF

Naudojant taisyklėmis pagrįstus filtrus, laiškai iš žinomų juodajame sąraše esančių IP adresų pradėjo būti blokuojami. Užuot pakeitę siuntėjo serverį, nepageidaujamų laiškų siuntėjai ėmė naudoti "apynių" metodą, kad gavėjo serverio programinė įranga aptiktų į baltąjį sąrašą įtrauktą IP adresą. Todėl kovotojų su šlamštu bendruomenės norėjo nustatyti siuntėjo serverio autentiškumą. Tada ir buvo pradėtas naudoti SPF kaip autentifikavimo protokolas.

DKIM

DKIM (Domain Keys Identified Mail) - tai el. pašto saugumo standartas, kuriuo užtikrinama, kad pranešimai nebūtų modifikuojami keliaujant tarp gavėjo ir siunčiančiojo serverių.
DKIM leidžia organizacijoms prisiimti atsakomybę už pranešimo perdavimą tokiu būdu, kurį gavėjas gali patikrinti. Organizacija gali būti siunčiančioji svetainė, tarpininkas ir t. t. Jų reputacija yra pagrindas įvertinti, ar galima pasitikėti pranešimu, kad jis bus pristatytas.
Kas yra DKIM parašas?
DKIM suteikia el. laiškams parašo antraštę, kuri pridedama prie el. laiško ir apsaugoma šifravimu. Kiekviename DKIM paraše yra visa informacija, kurios reikia, kad el. pašto serveris galėtų patikrinti, ar parašas tikras, o DKIM raktų pora jį užšifruoja.
Parašas atrodo maždaug taip:

DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; q=dns/txt; c=relaxed/simple; s=mpd3pejeeqmlqs7ztigzi2y23flpbcyg; d=mailmodo. com; t=1660826081; i=@email.mailmodo.com; h=Content-Type:List-Unsubscribe:From:To:Reply-To:Subject:Message-ID:Date: MIME-Version; bh=FBdoN7RR/uuaFsk9yZaueugs8lII6HyF3+PDrHFBgtM=; b=GOl88uQNxDM2iCkM5bQPPI8rasQr08GlNDZ8A+hJxHDKrWoJWw4xYGZRNR8+ko6L rDpzN892Phjmrb5kwhCIeTJmI3m7PWnj4CrEjZds+Q+g+2PBqcWK73QxN+F5wXggGuD oRr7cAA1MgpJWdYdNB5b9g/rCI2++EVsKUXtWTI=

Elektroninio pašto serveris, iš kurio gautas laiškas, turi "privatų DKIM raktą", kurį gaunantysis pašto serveris arba interneto paslaugų teikėjas gali patikrinti naudodamas kitą raktų poros dalį, vadinamą "viešuoju DKIM raktu".
Šie parašai keliauja kartu su el. laiškais ir pakeliui juos tikrina el. pašto serveriai, kurie siunčia el. laiškus į galutinę paskirties vietą.
Kodėl turėtumėte tikrinti el. laiškų autentiškumą naudodami DKIM?
DKIM yra vienas iš trijų svarbiausių privalomų autentifikavimo protokolų, ir ne veltui, nes jis turi įtakos jūsų domeno pristatomumui ir reputacijai.

DMARC

DMARC užtikrina, kad būtų imtasi autoritetingų veiksmų, jei DKIM ir SPF nepraeina. DMARC reiškia "Domain-based Message Authentication Reporting & Conformance" (pranešimų autentiškumo nustatymas pagal domeną ir atitiktis). DMARC yra standartinis el. pašto autentiškumo patvirtinimo protokolas, padedantis patikrinti el. paštą, apsaugantis nuo klastojimo. DMARC leidžia prašyti ataskaitų iš el. pašto serverių, kad būtų galima išspręsti pristatymo ir autentiškumo nustatymo problemas.
Kad DMARC būtų patvirtintas, reikia įvykdyti 2 paprastas sąlygas:

a) SPF turi atitikti voko domeno reikalavimus

b) siuntėjo domeno DKIM turi būti patenkinamas

Toliau pateikiamas DMARC įrašo pavyzdys:

_dmarc.yourdomain IN TXT "v=DMARC1; p=none; rua=mailto:dmarc@yourdomain.com"

"webserveriai.lt" komanda gali padėti jums įtraukti DKIM, SPF ir DMARC, kad lengvai apsaugotumėte savo įmonės el. pašto saugumą.
Taip. Kartą per savaitę duomenys kopijuojami į atskirą duomenų saugyklą. Duomenų kopijos yra skirtos duomenų atstatymui įvykus mažai tikėtinam serverio gedimui arba praradus duomenis ne dėl serverio kaltės.

Mūsų klientai

Keletas mūsų klientų

...
...
...
...
...
...
...
...
...

Susisiekite su mumis

Norėdami susisiekti užpildykite žemiau nurodytą formą